スポンサーサイト


Top 10 Most Annoying Characters on TV 2011 & 2009


最も “annoying” (うっとうしい、イライラさせる) TV キャラクターのトップ10リストです。(笑)
『トゥルーブラッド』からはあるキャラが2011年と2009年のどちらのトップ10リストにも第3位でランクインしてます。
そのキャラとは・・・


bill.jpg

3) Bill Compton, True Blood
The worst thing that can happen to a TV show is for its romantic lead to make his big entrance and then sorta... whiff it. While we love love love True Blood, we're just not down with the fangs that Sookie Stackhouse is banging. Because he's short and whiny and prudish and a too-awkward mixture of gruff and tender. There's nothing dangerous about him, and isn't the implicit danger sort of the whole point of a vampire/human love story? A nation of TB fans seem to agree with us, judging by the collective sighs of relief (and moans of... well, relief) that went up when the far more intriguing Eric strode onto the screen. We get that Bill is central to the whole saga and mythos of the story, but does he have to be such a weenie all the time, especially when standing next to the (way taller) Eric?



bill 2

Bill Compton, True Blood
We’ve already made our feelings on Tara clear, but if we’re being honest with ourselves, it’s really Bill who’s been getting on our nerves the most. For one thing, we have always found his character incredibly boring; we get it, he’s the vampire who wants to succeed by making nice with the humans. But when you’re vying against Eric Northman for the heart of a young fairy, you’re really going to have step it up. And even though he managed to become a king, Bill hasn’t done that. Also, if we have to hear him shout “SOOKEH” one more time...



ビルファンの方、申し訳ありません!! <(_ _)>



トップ10にランクインしたビル・コンプトン(トゥルーブラッド)以外のキャラは ↓ のサイトでご覧くださいね。
どちらのリストも結構うなずけるキャラたちがランクインしています。(笑)

2009年&2011年のトップ10リストはこちら・・・

The Top Ten Most Annoying Characters On TV (2009)

The 10 Most Annoying Characters on TV Right Now (2011)


スポンサーサイト

テーマ : 海外ドラマ(欧米)
ジャンル : テレビ・ラジオ

コメントの投稿

非公開コメント

同感です!

ゆいさん、お久しぶりです。
ビルファンには申し訳ないですが、、同感です(笑
こうした評価が、ドラマに活かされたらいいのに、、無理でしょうけど、、(泣

SOOKEH!に爆笑しました

やっぱり世代、国、関係なく、TrueBloodをみた人が、ビルがなぜメインなんだろう???と思ってしまうんだなあーとこのランキングをみて納得しました。一方のアレックスが、スクリームアウォードで受賞したり、影響力のある人物ランキング(確かそんな趣旨のランクでしたよね?)に入ったりしてるのをみると、明暗がくっきり。。(笑)

なにしろこのコメントラストの"sookeh!"に笑わせてもらいました。確かにこんな発音してますよね(爆)

Re: SOOKEH!に爆笑しました

> やっぱり世代、国、関係なく、・・・・・・ 明暗がくっきり。。(笑)
ホントですよね。(笑)

> なにしろこのコメントラストの"sookeh!"に笑わせてもらいました。確かにこんな発音してますよね(爆)

してます!してます!!(笑)
いつだったかビルが"sookeh!"と言うシーンばかりをつなげた大爆笑ビデオをこのブログでもご紹介しました。
ファンが作ったYouTubeのビデオなんですが涙が流れるほど大爆笑させていただきました。(笑)

ビルの連呼

ゆいさん、ビルの映像みましたみました!あれもおかしかったですよね~!
以前紹介されていた映像ですよね。
あれ編集したひと、すごい。センスよすぎです(爆)

アレックスのファンとの映像かっこいいですね!!
いいな~私も実物アレックスにあいたいです!!!!

にしても、、、ビルのSOOKEH!はシーズン5でも連発でしょうね。。とほほ

Re: ビルの連呼

> あれ編集したひと、すごい。センスよすぎです(爆)
本当に!!
いつ見ても笑えますよね。

> アレックスのファンとの映像かっこいいですね!!
> いいな~私も実物アレックスにあいたいです!!!!
私も!!!!

> にしても、、、ビルのSOOKEH!はシーズン5でも連発でしょうね。。とほほ
そうですね。
でもシーズン5はエリックとビルのブロマンスっぽいからいつもよりは少なめかも??(笑)
Ad
プロフィール

JJゆい

Author:JJゆい
True Blood(ドラマ&小説)他、多数のロマンス小説&海外ドラマに嵌っています。感想ですが本によっては英語になっています。

アンケート
Amazon.co.jp
カテゴリ
ブログ★ランキング
Twitter
最新コメント
リンク
検索フォーム
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

FC2カウンター
