fc2ブログ

Printable Life-Size Eric Northman Poster


Big_Eric.jpg



 の PDF をクリックしてプリントアウトすればエリックの等身大ポスターに・・・
Life-Size Eric Northman Poster



Happy birthday! Wait, it's not your birthday? Well now you don’t need one, because you just got the best gift you could ever ask for: A life-size paper Eric Northman! That's right, with a little help from the cool algorithms of The Rasterbator, we’re giving you six feet of stunning, heart-stopping viking. Just print out this PDF, do a little clipping, slap the sheets of paper together with some tape, and you can have Eric hanging around until you rescind his invitation on recycling day.

Our floor-to-ceiling Eric is an ideal decoration for a True Blood season finale party, but you can also hang him up in your office, keep him close on your bedroom wall, or liven up your local bus stop. You’re very welcome. Don’t get paper cuts on your tongue.

source


スポンサーサイト



テーマ : 海外ドラマ(欧米)
ジャンル : テレビ・ラジオ

コメントの投稿

非公開コメント

♪等身大エリック♪

ゆいさん、
ありがとうございます♪
早速、エリックをプリントアウトしてリビングの入り口に貼りつけました(^o^)丿

”やっぱり大きいなぁ~”ってうっとりもしてますが、
慣れないせいで、リビングに入るたびに、”ぎゃーーっっっ!!!”ってなってます(笑)
エリックほどイケメンで長身なヴァンパイアが接近してきたら
腰ぬけます!!!(汗)

Re: ♪等身大エリック♪

> 早速、エリックをプリントアウトしてリビングの入り口に貼りつけました(^o^)丿

いーな、いーな・・・
私は周りの目が気になって・・・(苦笑)

> ”やっぱり大きいなぁ~”ってうっとりもしてますが、
> 慣れないせいで、リビングに入るたびに、”ぎゃーーっっっ!!!”ってなってます(笑)

すぐに慣れるでしょう・・・(笑)


> エリックほどイケメンで長身なヴァンパイアが接近してきたら
> 腰ぬけます!!!(汗)

私なら気絶した振りしてエリックの胸に飛び込むかも・・・
でも、ポイってされそう・・・(笑)
Ad
プロフィール

JJゆい

Author:JJゆい
True Blood(ドラマ&小説)他、多数のロマンス小説&海外ドラマに嵌っています。感想ですが本によっては英語になっています。

アンケート
Amazon.co.jp
カテゴリ
ブログ★ランキング
Twitter
最新コメント
リンク
検索フォーム
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

FC2カウンター