スポンサーサイト


Sookie comforts Eric after he had a bad dream in True Blood S4 Ep. 5


トゥルーブラッド シーズン4 エピソード#5(41話)から、悪い夢を見たエリックをスーキーが優しく慰めるシーンです。
このシーンはエピ5のライターの方に大感謝!!!! 
特にラスト・・・(*≧ω≦*)





↓ このシーンのエリックとスーキーの会話です。
聞き取りミスがあるかもしれません。ご了承下さいね。



Eric: I don't know why I'm crying.

Sookie: Godric was your maker. You loved him. You miss him.

Eric: He said I was evil.

Sookie: It was a dream.

Eric: Am I evil?

Sookie: Well, you're not Gandhi, but...
Sookie: No, you're not evil.

Eric: I like being next to you.

Eric: Why are you laughing?

Sookie: It's just that if someone had told me a week ago...
Sookie: I'd be curled up in bed with Eric Northman, stroking his hair...
Sookie: I would have...

Eric: You would what?

Sookie: It's just you weren't always like this.

Eric: Like what?

Sookie: Gentle, sweet...
Sookie: But it suits you.
Sookie: It's what Godric would have wanted, to see you like this.
Sookie: He was the most human of all the vampires I've ever met.

Eric: It's strange to miss someone you don't remember.

Eric: Would it be all right if I stayed here till sunrise?

Sookie: As long as you promise to keep your hands and your fangs to yourself.

Eric: I promise.

Eric: I would never hurt anyone as beautiful as you.



ericsookie 4x05 1


このシーンの内容は、後ほどアップする予定にしているエピソード5のあらすじに書きますね。


スポンサーサイト

テーマ : 海外ドラマ(欧米)
ジャンル : テレビ・ラジオ

コメントの投稿

非公開コメント

I like being next to you.

こんにちは。
今回のエピソード、素敵でしたね。
Eric 様に 'I like being next to you.' って言われたい~。
me はこのセリフ↑の直前くらいからがツボでした。

ゴージャスな Eric 様から、キュートな Eric 様へ
そして今回は Sweet とゆ~か Lovely とゆ~か…。
今後の展開に期待大!でしょうか。

Ep. 5

このシーン何回も見れて嬉しいです
エリックが最後にスーキーの腕を取る所いいですよね!

今までの傲慢エリックも好きなのですが、この妙に母性本能をくすぐられるエリックにいい歳してきゅん死にしそうです(笑)

Sookie comforts Eric 1

>今回のエピソード、素敵でしたね。
エリック&スーキーシーンに関してはもう最高!!!!
でもエピ5は余計なシーンがちょっと多すぎ・・・と感じました。
サイドストーリーに時間かけ過ぎ!!
余計なシーンを減らせばもっとエリック&スーキーが見れたのに・・・
と、超わがままな私。(笑)

>Eric 様に 'I like being next to you.' って言われたい~。
私も!!!!
それと、私なら "You don't have to keep your hands and your fangs to yourself." ってエリックにささやくわぁー!(爆)

>今後の展開に期待大!でしょうか。
ハイ!
でもビルが二人の邪魔を・・・

Sookie comforts Eric 2

>エリックが最後にスーキーの腕を取る所いいですよね!
さ・い・こ・う!!!!
小説のシーンを彷彿させますよね。
絶対に映像化して欲しいシーンだったので、超ハッピーです♪

>今までの傲慢エリックも好きなのですが、この妙に母性本能をくすぐられるエリックにいい歳してきゅん死にしそうです(笑)

同感!!!! v-10v-10v-10
Ad
プロフィール

JJゆい

Author:JJゆい
True Blood(ドラマ&小説)他、多数のロマンス小説&海外ドラマに嵌っています。感想ですが本によっては英語になっています。

アンケート
Amazon.co.jp
カテゴリ
ブログ★ランキング
Twitter
最新コメント
リンク
検索フォーム
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

FC2カウンター
