スポンサーサイト


Eric and Pam in the Dungeon from True Blood Season 3 Ep. 1


トゥルーブラッド シーズン3 エピソード#1から、ファングタジアの地下牢でのエリックとパムのシーンです。

* このシーン、画質の鮮明なビデオが見つけられなかったので 1:55 ~ からご覧くださいね。





 二人のダイアローグはこちら・・・
聞き取りミスがあるかもしれません。ご了承くださいね。



Eric: You remember our conversation.

Rubin: Yes, of course.

Eric: I asked you to do one thing for me, “Bring me Bill Compton”. You said, "Done." So why wasn't it done, Mr. Rubin?

Rubin: I already told you, sheriff, by the time we got to the restaurant, he was gone. There was a cop car...

Eric: You failed me. HOW COULD YOU FAIL ME? !

Pam: Eric.

Eric: Find him, Mr. Rubin, or tomorrow's sunset will be your last.

Pam: Eric.

Rubin: But, the sun-up's in a couple of minutes...

Eric: Well then, I recommend you find a daywalker you can trust to find him for you.
Eric: What?

Pam: You're losing it.

Eric: How is that helpful, Pam?

Pam: You need to call the queen.

Eric: The queen is the last person I need finding out about this.

Pam: You're not the only one whose fate hangs in the balance here.

Eric: And what do you think the queen will do if I tell her I've lost the one vampire who can link her to the dealing of vampire blood? That I have no idea where he is?

Pam: What do you think she'll do if she finds out from someone else? Call the queen.

Eric: There are times when I seek your counsel, Pam. Now is not one of those times.

Pam: Fine. I'm going to ground, then.


スポンサーサイト

テーマ : 海外ドラマ(欧米)
ジャンル : テレビ・ラジオ

コメントの投稿

非公開コメント

No title

わざわざ探してきて下さってありがとうございました

エリックがすごく怒ってた記憶はあったのですが、どんな会話だったのか気になってました。

S4のTease見てきましたが・・・・
これだけ??文字だけなのか~~と消化不良ぎみです
Teaseはこんなものでしょうか?
もう少しイメージがわくような映像が見たかったような。

アレックス3兄弟の記事も見てきました
ビルはまだ20歳ですごく歳も離れているし、可愛がっていそうですね。
グスタフの方は弟に見えなくて、ちょっとびっくりしました。

TBS4 Tease & Skarsgårds

>S4のTease見てきましたが・・・・
本当にがっかりですよね。

>ビルはまだ20歳ですごく歳も離れているし、可愛がっていそうですね
そうですね。
ビルは何番目の弟だったかな?アレックスは兄弟が多いので、はっきり覚えていない・・・ 
アクターとして成功しているようなのでアレックスも本当に嬉しいでしょうね。

>グスタフの方は弟に見えなくて、ちょっとびっくりしました。
それはやっぱり髪のせい??(笑)
Ad
プロフィール

JJゆい

Author:JJゆい
True Blood(ドラマ&小説)他、多数のロマンス小説&海外ドラマに嵌っています。感想ですが本によっては英語になっています。

アンケート
Amazon.co.jp
カテゴリ
ブログ★ランキング
Twitter
最新コメント
リンク
検索フォーム
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

FC2カウンター
