スポンサーサイト


True Blood Season 4 Spoilers – Sookie’s house & Casting


ericatsookies.png


申し訳ありません。先日 tweet したネタバレ情報見れませんでしたね。
<(_ _)><(_ _)><(_ _)>
一つめのサム(サム)の話はちょっとネタバレとは言い難いと思いますが、二つめのスーキーの家についての情報にあれこれ推測してしまいました。(笑)



Stop the presses! 'Cause we just caught up with Sam Trammell and he told us everything about what's going to happen in the new season. Read only if you really want to know: "We've been [shooting] for about two weeks. We've gotten two scripts and it's really cool. I'm really psyched about it. My character gets to do some very cool things. And it's different—some things have happened that have changed things, so I think the viewers will be excited. Alan [Ball] likes to keep everybody on their toes. It's always fun just getting the scripts and reading them, it's like...I was going to say crack cocaine but I've never had it!" Got all that? This season will be "cool" and "different" and "things have changed" and Sam is not a crackhead in real life. You'll still watch True Blood even though you know the entire season now, won't you?

Sookie's (Anna Paquin) mansion has been a shambles ever since Maryann used it as the center of her freaky Dionysian cult (remember the meat sculpture?), but insiders tell me they're finally repainting the house and repairing all the damage from the keggers held at Maryanne's behest. Mmmm...sounds like Sookie might be settling back into domestic bliss? Hey, Martha Stewart, how about a guest spot?


source: http://www.eonline.com/uberblog/watch_with_kristin/b215968_spoiler_chat_dexter_boss_tackles_your.html?cmpid=rss-000000-rssfeed-365-kristin&utm_source=eonline&utm_medium=rssfeeds&utm_campaign=rss_kristin#ixzz18ICafqLr



outside-sookie-house.jpg

シーズン2でマリアンがスーキーの家を乗っ取って以来ひどい状態だったスーキーの家をようやく修理し始めたとの事・・・
スーキーのドライブウェイだけでなく家全体をエリックが修理したのかな?って思いたい私・・・(笑)
そう思いたいのですが、アラン・ボールには裏切られる事の方が多いので、あまり望みは高く持たない事にしておきます。(;_:)
ただドラマのビルはよく小説のエリックのシーンを盗むので、これもエリックから掻っ攫っていったら大激怒です!!あの裏切りの後だけにスーキーに少しでも振り向いてもらおうと思って、ビルがスーキーの家の修理を依頼したってことにならなければいいのですが・・・ 
ちょっと?・・・かなり心配・・・



主要キャラではないのでこちらで取り上げるつもりは無かったのですが、ついでなので S4 キャスティング情報です。

DeHaan will play Timbo, one of the teens Jason (Ryan Kwanten) takes care of in Hotshot. The part extends DeHaan's relationship with HBO. He plays Jesse on the current season of the network's drama In Treatment. Wisocky (90210) will play Queen Mab, who is described as an elegant beauty who presides over a fantasy land and also has a temper. Wisocky will next be seen in Atlas Shrugged.


source: http://www.deadline.com/2010/12/tv-castings-laura-fraser-joins-showtime-pilot-homeland-two-added-to-true-blood/


Dane DeHaan – Timbo 役、ジェイソンが世話をする事になるホットショットのティーン。ホットショットの住人なのでウェアパンサーだと思います。

Rebecca Wisocky – Queen Mab 役、ファンタジーランドを総括するフェアリー・クイーン。

二人ともドラマのオリジナルキャラクターのようですね。



スポンサーサイト

テーマ : 海外ドラマ(欧米)
ジャンル : テレビ・ラジオ

コメントの投稿

非公開コメント

ありがとうございます

ゆいさん さっそくありがとうございました

S4のスーキーの家の話、私もゆいさんと同じ事思いました・・・
家を修理するのがエリックだったらいいのに、すべてビルに持っていかれそうな予感です。

そう簡単にスーキーとエリックをくっつけるとは思えないし、↑に上げて頂いたキャスティング情報見ても、ますます世界が広がって、どんなストーリーになるのか予測できません。
でもすご~く楽しみです^^

アレックスとベイビーとの写真見てきました
あ~ベイビーになりたい!!とゆいさんも思ったはず(笑)

S4

>S4のスーキーの家の話、私もゆいさんと同じ事思いました・・・
やっぱり・・・
嫌な予感しますよね。
『アラン・ボール、HBO、視聴率をキープしたかったらエリックのシーンを盗まないように!!』

>そう簡単にスーキーとエリックをくっつけるとは思えないし
そうですよね。
でも#4ではエリックが記憶をなくして二人の距離がぐっと縮まりますよね。魔法が解けた後また二人の距離がちょっと開いてしまいますが・・・
だからせめて記憶の無い間だけでも小説のようなエリック&スーキーが見たいんです。
二人のシーンを小説に忠実にすれば視聴率急上昇間違いないのに・・・

>あ~ベイビーになりたい!!とゆいさんも思ったはず(笑)
もちろん!!(笑)
Ad
プロフィール

JJゆい

Author:JJゆい
True Blood(ドラマ&小説)他、多数のロマンス小説&海外ドラマに嵌っています。感想ですが本によっては英語になっています。

アンケート
Amazon.co.jp
カテゴリ
ブログ★ランキング
Twitter
最新コメント
リンク
検索フォーム
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

FC2カウンター
